Tuesday 15 November 2011

IT'S WORTH ?

Assalamualaikum,for this time aku nak cerita sebelum tu aku nak tanya korang sihat tak? Bukan apa sebab aku dah lama sangat tak update blog ni dengan banyak kerja aku nak kena siapkan sebab tak lama lagi aku dah nak sambung belajar.Okay ni nak cerita sebelum aku nak beli 'lappy' ni macam-macam rintangan nak kena redah,First aku kena ikut kakak aku pergi Kedah sebab dia cakap kat Kedah murah-murah.Then dah sampai Kedah dah nak seminggu dah nak masuk 43 kedai komputer aku survey laptop ni tapi still takdapat harga yang reasonable. Aku kena cari yang complete ada grafik card sebab course aku ada lukisan rumah engineering so
  1. Mesti ada grafik card
  2. Macam biasa harga lappy mesti dah termasuk dengan windows.
  3. Aku kena tambah lagi 2 RAM
  4. Lagi satu cari Processor 15 yang terbaru
  5. Lastly mesti nak INTEL aku taknak AMD --'
Last-last pergi Kedah tak dapat satu apa pun cuma bawa flyer model acer je sebab aku target aku nak beli acer'aspire'. So the conclusion is cari laptop kat Kl nanti haha okay go !

No comments:

Post a Comment