Sunday 4 March 2012

KENAPA NI :/

Assalamualaikum,guys dah lama sangat aku tak update blog. Macam biasalah banyak kerja aku nak kena buat dengan assignment yang menimbun. So aku rasa aku nak luahkan perasaan aku bagi sebelum ni. Aku cuma nak tujukan soalan.

Kenapa kita nampak renggang?
Apa salah i sebenarnya?
You cuba nak jauhkan diri dari i ke?
You simpan rahsia dari i ke?
Kenapa dah takde 'i love you' words lagi dari you?  
You dah tak sayang i lagi?
Kenapa dah jarang contact i?
Bukan you cakap lepas final you habis you nak sentiasa dengan i?
Kenapa :/ ?
Boleh i tahu kenapa?
I sunyi sebenarnya you tau kan? 
I sayang you lagi,you tak percaya i kan?
Sebab you ingat i flirt dengan perempuan lain kan?
Sebenarnya tak sayang,i sunyi sayang,i nak you ada dengan i.
I tak pernah putus atau putus asa nak ucap 'i sayang you' , 
I tak pernag penat atau letih nak ucap 'i rindu you'.
I takut sayang you lari dari i.
Tolong jangan tinggalkan i.
I menyusahkan you ke sayang?
I malukan you ke sayang? 
I ni hina kan sayang?

Tolong jawab sayang,i tak sanggup nak simpan semua ni. I sayang you lagi Puteri. Tolong lah percaya kan i. 
You ubah hidup i. You banyak ubah i. I nak jadi terbaik untuk you. Kita dah nak masuk 4 bulan sayang. Tiba-tiba jadi macam ni i sedih baby :( Please sayang. Don't leave me. I cuma perlukan keikhlasan dari you untuk terima cinta i. I tak sanggup puteri you terpaksa untuk terima i. I sedar diri i. Tapi i usaha untuk buatkan you sentiasa terima i Puteri,walaupun kita dah jadi macam ni. Setiap kali benda yang i tanya,tolong lah jawab dengan jujur,jangan lah simpan kat hati you sayang. I LOVE YOU PUTERI. i love you :(                                                         

No comments:

Post a Comment