Tuesday 18 October 2011

YA ALLAH

  Bismillahirahmanirahim,YA ALLAH YA tuhanku aku mohon restu hidupku darim-Mu YA ALLAH Sesungguhnya aku telah membuat salah dosa kecil dan dosa besar sekali pun aku malu YA ALLAH,ke atas-Mu aku meminta pertolongan segala kesusahan yang aku timpa segala ni aku memohon kepada -Mu YA ALLAH kau buka kan lah pintu hati aku untuk bertaubat.

YA ALLAH,jauhi lah aku dari sebarang penyakit bahaya YA ALLAH,aku meminta izin dari-Mu agar kau panjangkan lah umurku ini YA ALLAH,sesungguhnya kau telah memberi sakit kecil itu kerana ingin membuang segala dosa dosa kecik aku,aku memohon kepada -Mu YA ALLAH  tolong lah diri aku ini hanya hamba-Mu yang hina. Aku meminta pertolongan dari-Mu agar jauhkan lah diriku ini dari neraka -Mu. YA ALLAH kau lindungikan lah keluarga ku dari azab seksa YA ALLAH kau lindungikan lah orang yang aku sayang YA ALLAH  sesunggunya Kau maha Pengampun dan maha Penyayang,

Aku memohon kepada -Mu YA ALLAH kau lindungilah Arwah emak ku Zainab Bt Othman ,yA ALLAH Kau tempat kan lah emak ku bersama dengan orang yang beriman kepada Mu,sesungguhnya emak ku telah banyak membantu ku ketika dia berada di sampingku.Aku memohon kepada -Mu YA ALLAH AMINYARABBALALAMIN.

No comments:

Post a Comment