Sunday 5 February 2012

WHAT EVER IT IS,YOU STILL MY ANGEL !

 Assalamualaikum,dah lama aku tak update blog so sekarang ni aku update blog. Hm aku cuma nak luahkan apa yang simpan selama ni,tapi aku taktau nak ceritakan kat siapa. Aku takut kalau aku luahkan kat dia,dia mesti marah aku then dia takkan layan aku. Aku takut,sebab aku perlukan dia untuk hari-hari aku. Tapi aku taktau kenapa sejak ni aku selalu fikir bukan bukan. Aku dah rasa diri aku dah bangang sangat plus bodoh plus bangsat ! Aku takde niat nak sakitkan hati dia,aku takde niat nak ganggu dia study untuk final,tapi aku takboleh kalau takdapat contact dngan dia. 

Aku takut kalau dia dah bosan dengan aku,aku takut kalau dia tak perlukan aku lagi sebagai penjaga dia. Aku sayang sangat kat dia. Ya Allah walau banyak mana ujian kau beri kat aku,aku tetap terima seadanya :/ biar aku belajar dari pengajaran sendiri. Aku takut sangat kalau EX dia selalu contact dia. Aku takut :/ Aku lagi jahat dari Ex dia. Ex dia sangat caring pasal dia. 

Aku jelous sebenarya,aku takut kalau dia getback dengan EX dia. Aku sayang dia,aku taknak dia pergi dari hidup aku. Sumpah aku sedih sejak mula bergaduh,aku sayangkan hubungan aku,aku sayang puteri. Aku taknak dia hilang dari pandangan mata aku,biar orang lain nampak dia tak sempurna,tapi bagi aku dia cukup baik dan sempurna untuk aku jaga dan aku sayang. 

Susah i nak lepaskan you bie, masuk harini kita dah 3 bulan. I tau bagi you 3 bulan sekejap. Tapi bagi i 3 bulan ni sangat bermakna sayang,macam macam kita hadapi. I sayang you bie,sumpah susah i nak lupakan you. You fahamkan apa yang i cakap? you sayang i kan? please sayang ,please cakap you sayang i :( 

Sayang i faham you busy study,tapi i akan sentiasa text you walaupun you tak reply,i TETAP AKAN AMEK KESAH PASAL you sebab you dah jadi sebahagian dari hidup i. You cukup bermakna sayang. Cukup bermakna bagi i. Jaga diri baik-baik bie. I love you. bye

No comments:

Post a Comment